Vecka 38+2

Ja nu är det snart slut med väntan.. förhoppningsvis, om jag inte går över tiden! å det vill jag inte..

Jobade sista dagarna i helgen... det kändes i ryggen kan jag lova av att jobba.. skönt att inte behöva jobba mer men ändå lite tråkigt.. eftersom jag har trivs så bra..

var till BM idag.. sf-måttet var nu 38, hjärtljudet 152 å vikten var 120 kg.. den går upp å ner nu de sista veckorna.. hade högt blodtryck när jag kom dit..
men det är inte så konstigt eftersom jag höll på att få ett raseriutbrott på parkeringen..
de har ju nå vaccination som är gratis för äldre på sjukhuset den här veckan så det var fullt på parkeringarna å en massa bilar mitt i vägen, folk som inte kan köra.. å så är det så trånga parkeringar på sjukhuset.. till slut hitta jag en plats, men då tog det nog ca 5 min innan jag lyckades komma in på den rätt så bra... så då fick jag skynda mig ner till bm sen.. men hon tog å mätte å kände på magen å tog sen om blodtrycket å då hade det sjunkit som tur va.. hon trodde det blir en stor bebis.. både jag å werner låg ju på runt 4 kg när vi föddes, å av det hon kände så blir den nog stor..
får se om det blir en pöjk eller flicka.. werners föräldrar tror det blir en flicka!
vi var till dem i söndags.. då fick vi med oss en säck med kläder å en gammal bärkorg.. så igår tvätta jag lite kläder, nu väntar jag bara på att få hem byrån så jag kan stoppa ner kläderna i den.. men då måste vi till svartbäcken igen..

idag har jag pantat 4 sopsäckar med flaskor å platspåse med burkar, det blev ca 350:-, så det blev billigt å bra sen när jag handla.. sen var jag upp till Barnens Hus å köpte en badtermometer...

Har börjat packa bb-väskan nu oxå.. men det är svårt att veta vad man behöver... den är nästan full å då har jag grejer kvar som ska ner...
jaja..
får se om jag hinner skriva nå mer innan den lille är född!
Förhoppningsvis vill den komma ut snart!
På bilden är det vecka 37+4!

image11


Ha det bra!
kramar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0