gammal

Igår fyllde Alexander 6 år! Vad stor grabben börjar bli.. 
Vi har haft kalas hela helgen här hemma så har blivit mycket onyttigheter.. 
 
 
så i helgen har det inte blivit så mycket gjort förutom kalas och sen har vi fått in billyften i garaget så nu ska den bara på rätt plats å göras ordning där inne...
Werner har hållt på hela dagen igår å idag.. jag har hjälpt till så gott jag kunnat.. Måste ju det så jag får min bil lagad nån gång för den ska werner titta på när lyften är klar.. förhoppningsvis är det bara startmotorn som måste bytas.. Vill ha min bil!! visst kan jag åka den nu oxå om jag ser till att parkera så jag kan rulla bilen men det är ju inte alltid det finns backar dit man ska å med min otur så skulle jag ändå bli stående någonstans... 
Förhoppningsvis blir lyften klar imorgon...
 
På lördag ska vi på dop i kungsgården för lilla simon! Ska bli kul att träffa på dem, var ett tag sen..
Tänkte vi skulle försöka åka på biltema oxå antingen före eller efter.. 
 
vad händer annars då??
theodor har börjat ta några steg utan att hålla i sig så snart är det full fart på honom =) 
less på mig sj som inte kan hålla mig ifrån godsaker och hålla sig till små portioner när vi äter.. blir det mat kvar så lyckas det oxå försvinna till slut.. vill ut å gå men just nu är det älgjakt så kan inte gå i skogarna som vi brukar göra.. 
jag är rejält festsugen... har även lovat en kompis att komma dit å dricka öl med dem nån helg när hon är barnledig.. så måste nog ta det inom snar framtid... 
 
nä nu ska jag nog sätta mig med photoshop å försöka få till nån annan header/design till denna blogg!! 
puss å kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0