Hudik

Ja igår var vi till hudik då..
Alexander fick vara med farmor å farfar hela dagen..
Vi hade tid 11.30..
kl 11.35 var vi klara =) tog rätt snabbt än förra gången vi var dit då det tog nästan 1 timme..
(de kolla då först med vanligt UL, men såg inget så då fick vi göra Vaginalt UL av en läkare, men hon ville även kolla vanligt så fick klä på mig igen.. å sen kalla hon dit en överläkare å när han kom så ville han se vaginalt så då var det bara att klä av sig igen..)
Nu kolla läkaren vaginalt på en gång å då har moderkakan flyttat sig så jag kan föda normalt. blir alltså inget snitt och behöver inte komma in på mer kontroller i hudik.. så nu är det bara besök hos BM fram tills värkarna sätter igång.. förhoppningsvis är det inte så lång tid kvar.. gick in i V 36 igår..
 
När vi var klar på sjukhuset tänkte vi käka på McDonalds men var så mycket folk så vi åkte på A&H först å handla lite.. när vi kom tillbaka till Mcdonalds var det fortfarande mycket folk så då åkte vi hem till söderhamn..
Var först upp på skroten en sväng å sen åkte vi på McDonalds å käkade.. vi satte oss vid ett bord med soffor precis vid ingången.. var precis så jag fick plats med magen.. men kunde inte böja mig mycket framåt =)
Sen åkte vi på Ö&B å handla lite oxå, sen for vi hem å lade oss på soffan.. var hemma vid 15-tiden..
Alexander fick vi inte hem förrän 19.30-tiden.. var lugnt det var hemma utan honom =) men nästan för tyst...
Jag somnade väl vid 21.30 tiden på soffan..
 
Just nu är Alexander på dagis å jag ska vika lite tvätt å tvätta en maskin..
Imorgon ska jag in till stan, ska till BM å även kolla efter vinterskor till Alexander..
kanske till mig med om det finns nå bra å billiga.. =)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0