jobb, fest, påsk å bilar

På jobbet har det varit mycket nu 2 veckor eftersom det har varit röddagar, så då måste vi jobba in ställena som skulle vara dem dagarna.. så har i stort sett blivit hela dagar för mig.

På långfredagen var vi ner till svärföräldrarna å åt påskmiddag med hela werners familj.
Sen på kvällen blev det att åka ut till min familj å grilla.. snacka om att man var mätt på kvällen.
Satt å prata å werner å pappa drack whiskey å morgan å öl..
Jag å alexander somna i soffan..

På Lördagen blev inte så mycket gjort.
Jag var jätteförkyld å hade hosta, lika alexander.
Var tänkt att vi skulle till Lilltjära på rock på kvällen men jag stanna hemma med alex. kände inte för att vara bland folk när det i stort sett rann ur näsan på mig.. + att vi inte hade nån barnvakt.
Så werner, mattias, mia, jennie, emma å jerry drog iväg dit..
var faktiskt skönt att vara hemma å sova å kurera mig..

På måndagen åkte vi till stan å handla lite..
sen på kvällen blev det grillning, gott!

Werner jobba tisdagen, men sen har han varit hemma resten av veckan för han blev förkyld å halsont.

Igår Var werner in å besikta Impalan.. blev några 2:or men inge allvarliga..
Sen på eftermiddagen var vi å gratta mattias som fyllde år å åt smörgåstårta.
på kvällen blev jag å alex sj hemma för werner följde med svärmor upp till Bollnäs å hjälpte till att släppa in bilar på utställningen för det är motorrevyn i helgen..
Han var väl hemma framåt midnatt men då hade jag gått å lagt mig..

dag har jag varit till mina föräldrar å lämnat alexander som ska sova där inatt.
Vi ska iväg till Hambologen på Rock.
Jag ska äntligen få köra impala igen =)
Det blir jag, werner, mia, jennie, angelica å ev mattias (om han orka, är förkyld)



Nu ska jag bränna lite skivor å sen åka till mia för att grilla..
Ha det kanon mina läsare!
Svärmor
2012-04-14 @ 23:29:44

Jag älskar att ha familjen samlad <3

Ida
2012-05-07 @ 22:44:13
URL: http://byggaenframtid.blogg.se/

Jag hade inte hört något från klassen jag heller, så jag tog det helt enkelt i mina egna händer! Det gäller ju att någon tar sig tid att fixa något och jag kände att jag hade lite tid över till festfix nu när jag ändå bara går hemma. Sedan blir det inget avancerat spektakel, bara en grillkväll med en frågetävling och lite kubb!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0