julbord

hejsan hoppsan..
nu är jag här igen..

Jag har jobbat några dagar sen sist och fortsatt städat här hemma så då har jag inte orkat skriva här..

I lördags kom det folk hit från klubben eftersom vi skulle på hambologen på julbord på kvällen.. vi blev 10 st härifrån.. Var gott med julmat..

Sen på kvällen spelade the Raw Rhytm Boys men var knappt nå folk där så vid 23-tiden åkte vi hem hit så chaufförerna kunde dricka oxå.. vi satt å prata å lyssna på musik fram till kl var halv 5..
Sen sov vi fram till 11-tiden.. då blev det frukost å lite tv-tittande innan de åkte hemåt..
Då åkte jag å hämta hem Alexander som var hos mormor..
Kvällen blev lugn.. kollade på teve bara..

I måndags var Alexander till Logopeden igen.. första 10 minuterna går bra sen blir han så rastlös av att sitta still så då ålar han runt på stolen å börjar kolla på allt annat i rummet.. =)
Men det går framåt för honom..

Idag efter jag lämnade alex på dagis så tog jag en tur till Kilafors för att hämta ut paket å handla lite..
I paketet var det 2 julklappar, en till alexander å en till werner.. äntligen har jag hittat nåt som jag vet att werner vill ha å vet att han kommer bli nöjd över =)
Så när jag kom hem slog jag in dem + julklappen till syster..
får se när vi handlar klart resten av alla julklappar..

Imorgon har werner tagit ledigt så han får lång helg eftersom han är ledig på fredag oxå eftersom han jobba i lördags.. få se vad vi hittar på då..
hundgården ska iaf lagas, kom ut dit på måndag morgon å såg att väggen håller på att rasa så hundarna har fått varit inne om dagarna nu.. sen skullev iha kapat upp mer ved så det blir klart innan snön kommer, om det nu tänker komma nå snö.. ser dåligt ut med det.. men skönt, då slipper man skotta.. bara det är snö runt jul å nyår..

Jag ska sätta mig nån gång när jag har tid, å göra om designen här, tycker det vore på tiden..

Nä nu ska jag gå å starta en tvättmaskin..

Kommer en bild på mig å älskling här från i lördags..
Werner & Jesa
tessan
2011-12-01 @ 12:04:38
URL: http://tewssans.blogg.se/

Va fina ni är tillsammans :) Hoppas allt är bra!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0