fönster

Hejsan!
I lördags regna det hela dagen..
Men vi åkte till min familj å grillade på eftermiddagen å sen på kvällen åkte vi in till söderhamns cruisingen..
Blev precis uppehåll med regnet när vi åkte mot stan..
NÄr vi km in till stan åkte vi en gång på gågatan å sen parkera vi på busstorget.. werners bror Mattias kom oxå å parkera där.. Även mamma parkera i närheten..
Alexander satt på huven på chevan å titta på bilarna..

tills han tröttna då fick han låna min telefon å spela bilspel..
Blev fort dött på stan, antagligen av vädret så vi var hemma halv 12 på natten..

på Söndagen målade jag mer på altan å höll på..

Måndag åkte jag å Alex till stan.. vi gick i affärer och sen åkte vi till Bollnäs å hälsa på Werner på Bilmetro så Alexander fick se lastbilar.. sen åkte vi på dollar å senhemåt för att börja med maten tills werner kom hem..

Tisdag lämnade jag Alex på dagis kl 9.. sen åkte jag till Mohed för att möta upp mamma å syster för att spåra med hundarna..
Jennie försökte köra lite lydnad med Bud men han är så hispig av sig å ska hoppa...

Men när han spåra så lugna han ner sig å det gck rätt bra för att vara första gången..
Ska försöka komma iväg fler gånger med honom..

Onsdag efter jag lämnat Alex på dagis så parkera jag på macken i stråtjära å gick en promenad med bud runt byn.. jag var ändå tvungen att vänta på att macken skulle öppna kl 10 för jag skulle handla..
När jag kom hem så diskade jag å sen satt å prata med mattias en bra stund..

Idag har jag jobbat, 7-12 bara.. varit med patrullen i trappor.. ska även jobba det imorgon..
Å som det lät skulle jag få jobba förmiddagarna nästa vecka med Fönsterputsning!! Hjälp!!! Jag som bara gjort det några få gånger.. men men det ska nog bli bra..

Imorgon kväll är vi bjudna på 30-årsfest i Kungsgården.. Men som det ser ut nu så ska vi inte dit..
Sen på Lördag är det Gävle Cruising.. men blir nog inget med det heller.. har inte varit på den på flera år..

Nä nu ska jag kolla färdigt internet å sen läggamig på soffan å dö.. iaf tills imorrn bitti när det är dags för jobb igen =)
NATTI NATTI!!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0