Lördag

Har tänkt skriva efter förra helgen.. men det blev lite för mycket under veckan..
Med både alkohol på lördagen :) å sen jobb hela veckan..

Hade en bra kväll i lördags iaf.. Grilla hemma först innan vi åkte old -58 till stan..
Träffa på mina föräldrar så vi åkte med dem hem för de andra skulle hem tidigt..
Träffa på lite känt folk iaf..kommer inte ihåg alla men =)
Var hemma runt 3-tiden.. tror ja..
Jag minns inget från midnatt å framåt (då jag däckade på huven på darten).. =) haha...
Bara små korta sekvenser.. Drack nästan en hel flaska likör å en halv flaska sprit + en 7.0% cider..
Jag vet att jag inte ska blanda men gör det ändå =( Det är gott ju..

Söndagen sov vi till halv 2 sen kom kom Alexander hem..
Blev soffan hela dagen å kvällen.. Hade besök av fibben nästan hela dagen oxå..

Jag har jobbat hela veckan å när jag har kommit hem så har jag bara orkat städa undan lite å kollat datorn sen har jag slocknat..

Har även jobbat några timmar idag, ska även jobba imorgon..
Bra det, så man tjänar lite extra pengar tills på Tisdag då jag å gogumman ska på kryssning.
Kommer hem på Onsdag kväll.. Känns som om man kommer nog att vara trött på torsdag när jag ska jobba =) men det får man räkna med..

Imorgon är det morsdag oxå.. får se om vi får tid att åka ut till mossne.. jag vet inte hur länge jag jobbar, börjar kl 10..
annars får vi ta det till veckan.. när vi får tid!
Ska bli kul att se om werner å alex har hittat på nåt åt mig.. =)

Nä nu ska jag göra Werner sällskap i soffan.. Å försöka att inte somna på en gång jag sätter mig.. har gjort det de senaste kvällarna..
Ha det bra! Kramar



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0