4 år

Jag har tänkt skriva hela veckan men har jobbat hela veckan så jag har inte haft ork eller tid..
Jag har jobbat åt både Lena å Blom.. de har delat på mig =)=)
Får se om det blir nå mer jobb nästa vecka..

Idag firar jag å werner 4 år tillsammans..
Vi ska äta tacos idag å sen äppelpaj..
Sen ikväll åker vi in till söderhamn å går på bio! Snabba cash! hoppas den är bra!
Emma å Jerry ska vara barnvakt för vi fick i julklapp presentkort på bio å barnvakt..
Får se om de hinner hem innan vi åker annars skulle vi få lämna ner alex till svärföräldrarna..

Imorgon ska vi åka ner till Hedemora, till Dan å Sissi..
Deras dotter Mariana fyller år å sen på kvällen skulle Dan å werner åka till vikasundet på rock!
Vill oxå på rock i Dalarna!! men det blir väl fler gånger...
Så vi sover över hos dem..
får se när vi är hemma på Söndag igen...

Svärmor ska elda å passa Bud medan vi är borta...

Nä nu kom werner in så jag ska gå ner!!

Bild på min sötnos som jag nu har levt med i 4 år!!! Älskar dig Werner!!!

tessan
2010-01-29 @ 17:33:01
URL: http://tewssans.blogg.se/

GRATTIS GRATTIS IGEN :)

Hoppas ni får en trevlig kväll!

Anonym
2010-02-01 @ 11:47:58
URL: http://missnienna.blogg.se/

e du säker,,, e inte de typ tålamod på på engelska?



hehe:P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0