öl

Nu har det hunnit gått en vecka igen sen jag skrev..
Jag har inte haft tid att skriva fast jag vet inte vad jag har gjort =)

Just nu sitter jag här med en folköl å kikar runt på nätet!
Har nyss badat Alexander, så nu ligger alexander å Werner nere på soffan å myser lite innan sängdags!

I morse när jag åkte till jobbet så brann det i Bergvik.. Nåt magasin som hade börja brunnit vid halv 3 inatt..
Tur att det inte spred sig till lägenheterna i närheten eller till Servicehemmet!

Efter jobbet så var jag å handla bland allt folk.. inge kul att handla när det är löningsdag..
Egentligen hade jag kunnat handla igår för hade fått in lönen redan igår..

Sen åkte jag hem till mamma å pappa..
De hade fullt upp med att planera resa till Öland..
Mamma å syster ska ner dit å para Collie tiken.. de åker redan på Söndag lät det som..
När jag skulle åka hem så kolla jag luften i mina däck å sen koppla på släpvagnen..(werner skulle ha den)
Jag har aldrig kört med släpvagn så man var lite nervös när jag börja köra runt hörnet..
Å naturligtvis så möter jag SITA bilen.. å det går inte att få möte på den där vägen så det var bara för mig att börja försöka backa.. Men Bilen tuta åt mig å så klev han ut..
Han kom fram å fundera om det fanns nån annan väg till grannen (han bor uppe på en kulle) för han ville inte köra den jätte branta vägen upp.. så som tur var så stod vi precis vid den andra vägen upp så jag behövde bara backa några meter till så kom han in på vägen sen.. *pust*
Sen gick det bra hela vägen hem...

Till middag idag gjorde jag ris å kasslergratäng..
Sen gick werner ut å lasta på grejer på släpvagnen för vi ska på Veteranmarknad imorgon i Medskogsjön..
Får se om vi får nå sålt..
Jag ska snart gå ner å göra iordning mackor som vi ska ha med..
Måste plocka med nå leksaker oxå så alexander kan roa sig..
han kommer väl inte att ha nå tålamod att sitta still.. så blir vä att man kommer att få gå runt med han..

Sen imorgon eftermiddag/kväll kommer Västeråsarna.. då ska vi grilla å sen dricka lite öl å ta det lugnt..
Alexander blir kvar hemma å Uffe kommer att ha sin son med..

Nä nu ska jag kolla färdigt på nätet..
Ha en bra helg!!
Kramar
Angelica
2009-09-26 @ 11:59:01
URL: http://mjam.blogg.se/

Aha! Där sa du nåt! Jag var i Gävle igår och handlade, och funderade varför det var så jäkla mycke folk :) Flokjag tänkte inte på att det var löning :)

Anonym
2009-09-29 @ 19:32:42
URL: http://missnienna.blogg.se/

mjo, de blev så. fast stor skillnad på donken-hamburgare a Egen stekt hamburgare.



Jo får kanske göra så,, vore ju inte helt fel.



Vadå feg av sig?!. eftersom mamma a stina parar med att morsan håller i Shantie a stina hjälper hanen, för att slippa Risker, tec om hanen skulle "rycka" lös sig, så förstörs dom båda 2.!.



jaha vad var de för folk då?

Anonym
2009-09-29 @ 21:13:04
URL: http://missnienna.blogg.se/

SÅ hon kan inte direkt göra annat än stå där hon står liksom.

Kenny
2009-10-01 @ 16:32:59
URL: http://kyd.blogg.se/

Japp, en lite större modell som passar vissa medlemmar bättre då de är så jäkla bred om axlarna haha.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0