Svartbäcken

Hej!
sitter just nu i svartbäcken å lånar svärmors laptop!
Vi åkte hit ut redan igår så imorse fick jag åka till jobbet härifrån!
Det  tar ca 30 min i lugn fart till Söderhamn..
Denna vecka har vi varit i 4 olika lägenheter å städat.. hoppas det blir lugnt ett tag med dem.. men då har han väl en massa tvättstugor istället! Tror vi skulle ta stamvägen å broberg så fort vi kunde!

Igår kväll var jag barnvakt åt Anna & Emil oxå.. Svärmor åkte på tutbingo så jag lekte med dem å sen vid 19-tiden fick de macka å mjölk å sen gå å lägga sig! Alex somna på en gång!
Sen satt jag på altan å läste lite.. gud vad skönt å tyst det är här ute! Längtar hit..

Idag när jag kom hit efter jobbet så badade alex i tunna å var jätte glad! Sen har jag underhållt Alex tills det var sovdags.. han var så trött att han somna på en gång! Han har varit med farmor å farfar till hudik idag på sjukhuset, han hade varit så snäll så..
Sen har man inte gjort så mycket mer idag, suttit å pratat å så.. Nere i gammelkåken har de börjat med skorstenen idag.. De har kommit en bit iaf.. de ska fortsätta imorgon!
Då ska jag nog göra nåt oxå!
Sen imorrn kväll blir det sandviken cruising å sen blir det nog förfest hos Danne Sjudin för att sen åka till Rowdys klubb och lyssna på Hubcats..

Nä nu ska jag vara social..
De fick besök av Vintjärn-uffe!

hejdå!!
Linda med familj och bebbe i magen
2009-06-01 @ 11:11:56
URL: http://babymyz.blogg.se/

Tack så mycket gumman.

Föråt att jag är så dålig på att lämna kommentarer efter mig.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0