Kort inlägg

Just nu sitter jag vid köksbordet i svartbäcken!
Svärfar å Jonas har precis kommit hem från stockholm (jobbet).
Svärmor har åkte på bilbingo i Mohed vid 17-tiden.
Alexander sover sen en timme tillbaka!
Jag har plockat ur diskmaskinen och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar!

Just nu står mattias å Jonas å kollar igenom Guitar Hero grejer som mattias har köpt åt Jonas.
Massa grejer innehåller lådorna..

Idag var jag å hämtade ut en telefonidosa till Bredbandstelefoni. Så nu kommer vi att ringa billigare från hemtelefonen..
Har skickat in papper idag om att flytta över vårt gamla nummer, just nu har vi ett tillfälligt. så vårat hemnummer funkar inte just nu.

Imorgon ska jag nog med till Bollnäs på byggstädning, men det beror på hur långt de har kommit med det idag!
Skulle hjälpa siv med en lägenhet idag men det behövdes inte för hon skulle hinna klart med det själv.

Var hem efter jobbet idag å tänkte packa en låda, men orka inte..
Jag åkte ut hit på en gång istället.
Svärmor har idag kört ner lite lådor å grejer på ladan iaf..
Just nu känns det som om detta kommer ta tid innan hon har tömt huset.
*suck*
Som tur är så går det fort att tömma lägenheten!
Jag tänkte jag skulle gå igenom lådor jag bara har slängt ner saker i, men det får jag göra sen när vi har flyttat å ska börja packa upp dem istället.

Nä nu orkar jag inte sitta här längre..
Ska nog sätta mig på altan en sväng..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0