Personalfest

Nyss hemkommen från Mohed!
Vi har haft personalfest..
Fick jättegod mat: lax, kyckling, rostbiff, potatis, skaldjurspaj, öl, vin m.m..
Efter maten fick vi åka en tur med flygplan!! =)
Jag har aldrig flygit i mitt liv.. Det var jättekul!
Vi har en kille från afrika på jobbet å chefen frågade han om han ville flyga, då svarade han:
Javisst, men flyg inte hem mig till Burundi! Vi höll på att skratta ihjäl oss =)




Sen fick vi även tårta å kaffe! gött!
Framåt 22-tiden började folk dra sig hemåt.. Olle skulle till stan å festa, Jukka, tobbe å monika åkte MC så de ville åka innan det blev jättemörkt.. När vi åkte hem så skulle även Johan, Ronu & JeanPierre oxå åka.. De skulle oxå på fest..
Så det blev bara Blom, Erik med fru å Annika kvar!

När vi kom hem hade inte Alexander somnat så vi bar upp han till oss å lade han.. då somnade han på en gång..
imorgon ska jag å alexander till söderala, till lägenheten.. mamma å jennie skulle oxå komma, så vi får börja städa ur den! Har besiktning på Onsdag..

Sen imorgon kväll blir det Trönö! Emma ska köra åt oss! Vi ska på Mattias Lundhs 30årsfest!!

Nä nu ska jag nog gå å lägga mig på soffan..
Werner å Jerry är ute å åker bil å gör saker =)
Men de skulle spela tv-spel när de kom tillbaka lät det som..
GODNATT!!
Sara
2009-08-25 @ 08:51:47
URL: http://sarab86.blogg.se/

Haha, visst gör man? Kalaskul jue =) Vad kul att flyga! Låter som en härlig personalfest ;)

Kenny
2009-08-28 @ 14:49:51
URL: http://kyd.blogg.se/

Vi har redan så många som kommer att jobba så det behövs ej. Du kan skriva lite om festen någonstans på hemsidan. Ta det info jag skrivit på Facebook (evenemang).

Kenny
2009-08-30 @ 16:36:36
URL: http://kyd.blogg.se/

Jag anar det. Glömt att fråga Håkan om det. Vi får ta upp det på ons.

Anonym
2009-08-31 @ 17:42:18

Jo, det är nog som du skriver, att vi köpt det tillsammans. Det hade nog varit annorlunda om jag flyttat in dit. Sen är det kanske att det gått fort, med tanke på att de började flörta under tiden han och jag var tillsammans och började träffas samma vecka som det tog slut, så det kan ju vara det oxå.

Elis vill inte att det ska komma ut, för han vet inte om de är ett par än. Men det tror jag ju inte att hon vet att han tycker... Mycket med allt, men det löser sig till sist! =0)



Skulle ni ha nå hjälp innan den 12e?

Kram!

sysster
2009-08-31 @ 23:06:31
URL: http://missnienna.blogg.se/



jaha skoj du:P men ack tycker inte om MAX! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0