utmärkelse

Jag har fått en utmärkelse av Angelica.. Tack!



Nu kommer denna utmärkelse med några regler:
1. Den nominerade får lägga upp bilden på hans/hennes blogg.
2. Länka till personen du fick den ifrån.
3. Nominera minst 7 st andra.
4. Länka till dem i inlägget.
5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg.

De som jag nominerar:

Lina
Frida
Jenny
Nilla
Ida
Lina
Sara
Linda
lina
2008-10-31 @ 19:24:59
URL: http://flasarn.blogg.se/

Vad skoj :)

Sofia
2008-11-09 @ 22:46:43
URL: http://trasigleksak.wordpress.com

Nä, inte alls nå bra här =/ Springer konstigt folk här på nätter/kvällar, folk kommer hit påverkade, fast det e totalt megaförbjudet för det första. Sen e jag GRYMT trött på att släpa upp å ner barnvagnen helatiden, jag går ju nästan aldrig ut med lukas bara för det e jobbigt med barnvagnen. e ute kanske MAX två dagar i veckan eller så.....=( Sen får man inte festa eller dricka alls överhuvudtaget nr man bor här heller, lite tråkigt. klart man vill ut å rumla lite när man e barnledig liksom, menmen =/ E ju så arg också eftersom det finns en lägenhet jag vill ha ledig nu =( snyft.

Sofia
2008-11-10 @ 13:45:51
URL: http://trasigleksak.wordpress.com

På stenbacken bor jag. =( skitdrygt.... bara för man e dum som drar på sig betalningsanmärkningar å sånt skit =/ gjorde ju det när jag bodde nere i gävle å mådde skit =(




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0