Skriva lite..

Nu är jag rätt så nöjd med designen..ett tag iaf :D
Fattas bara några bilder längst upp, men jag måste ladda ner bildbehandlingsprogram först..

Tänkte bara skriva lite kort för alexander vaknade precis..
Han växer å växer! Han är nu 7½ månad! Tiden går så fort!
Han kryper inte riktigt men han drar sig framåt på armbågen.. Precis som Werner gjorde när han var liten sa Yvonne!

Den 10 maj var vi först upp på veteranmarknaden i Lottefors, Alex invigde gammelvagnen! Men måste få tag på en suflett till den.. nu fick han solen rakt på sig! Sen på kvällen åkte vi å lämna alex hos mamma å pappa, för vi skulle till hamrånge/bergby på rocken! men när vi kom dit var det mest bybor där! inge roligt alls! Just typiskt när jag får dricka..
Så vid halv 1-tiden åkte vi hemåt!
Sen på söndagen var vi i kyrkan för Jimmy konfirmerades.. sen blev det Potatissallad å Rostbiff ute i Mossne!
Jimmy fick en ny mobil, då blev Jennie avundsjuk! hon vill oxå ha en ny!

Förra veckan beställde vi en ny dator eftersom det bara blir mer å mer fel på våran!
På fredagen fick vi inte igång datorn men som tur var så kunde vi hämta ut den nya den dagen!

i lördags var det utställning å Cruising här i stan!
Vi var i stan hela dagen!
Åkte hem en sväng vid 19-tiden för att ge Alex gröt! Då följde emma, jerry, jonas, marina å dennis med oss hem!
Så Emma matade alex med gröt!
Sen åkte vi tillbaka till stan..
Träffade på en massa folk!
Mimmi kom ner på stan en sväng med nytillskottet! En liten Schipperke valp på 11 veckor!
Åkte hem vid halv 1-tiden.. För alex kunde inte somna i vagnen, var för mycket att titta på eftersom vi inte har nån suflett till vagnen! Om det är nån som har en sån så hojta till! Vagnen är en emmaljunga från -62-63... :)

På söndagen blev det en massa åkande.. Först till Svartbäcken för det var ju Mors dag!
Där fick vi mat å tårta! Sen bar det av till Bergvik till Peter å Viktoria för Robin fyllde 1 år! Men han sov när vi kom dit!
Sen var vi till Mossne å fick mer tårta!

Igår besikta Werner impalan.. fick 2 st 2:or.. ojämn bromsverkan bak å för högt buller nivå (han har ju inga ljuddämpare)..
Ikväll ska vi iväg å handla, håller på att frosta av frysen nu innan den fylls!

Imorgon ska vi till Bollnäs å grilla hos Ove å Erika å titta på bebisen!
På lördag ska Werner till Ljusdal på folkrace, lite synd eftersom de ringde från Coop nyss å fråga om jag ville jobba på Lördag! Men jag ska in nån kväll å lära mig nya systemet i kassan! Är faktiskt lite nervös för att börja jobba igen! haha..

Nä nu måste jag gå in till Alex innan han får för sig att hoppa ur sängen... haha... nädå det gör han inte!

Lite bilder...
Emma matar Alex Hemma hos Robin Ny dator På söderhamns cruisingen 
Lisa
2008-06-04 @ 22:19:06
URL: http://jordgubbslisa.blogg.se/

Vad snyggt de blev med nya designen!! :)

lina
2008-06-12 @ 20:37:35
URL: http://linahelena.blogspot.com

bredbandet stängs av för att pelle sa upp det för 3månader sen för vi ska byta bolag. surt att det var idag bara...

lina
2008-06-13 @ 10:13:42
URL: http://linahelena.blogspot.com

pelle skulle ringa om det idag men vi har bredband än så inte vet jag:) jag är glad så länge det funkar:) ska ha sån som man kopplar direkt in i väggen nått fiberoptik som dom installerat. ska tydligen vara mycket bättre hastighet på det...

Lisa
2008-06-25 @ 19:35:20
URL: http://jordgubbslisa.blogg.se/

Tack!! :)

Ja, nu har jag bara halkbana å uppkörning kvar. Får se om jag får tid bokad för körningen i mören.. ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0