Summer Meet Bollnäs 2008

Nu var det ett tag sen igen..
I helgen var det Summer meet på klubben! Men på fredag orka vi inte åka dit så då tvätta jag istället!
Men på lördagen åkte jag först hem till Mossne med Cooper å en väska med lite grejer till Alexander för mamma skulle hämta han på kvällen i Bollnäs, för jag skulle äntligen få dricka å festa!
Sen åkte vi till Lottefors till klubben. kom dit strax före Femkampen drog igång, men det var bara 3 lag som ställde upp! Det var lite folk på klubben tyckte ja.. Å naturligtvis vann BRC!
Vid 19-tiden börja vi åka karavan ner till stan.. vi åkte 2 varv, sen ut till långnäsparken för lite Service på Alexander..
Sen åkte vi till Prix å handla lite, bl.a dricka till min sprit!
Efter det blev det Max, när vi skulle parkera så smällde det till först i bilen å sen börja folk skrika å peka!
Då hade Länkarmen höger fram gått av! Så hjulet peka åt fel håll! Så vi kom inte längre.. Werner fick ringa bärgare.. Ringde först Lars här i Söderhamn men han skulle ha 1600:- fast werner har hjälpt han med lite grejer! Så då ringde han till Bollnäs å han ville ha bara 600:- för han skulle ändå hem (bor i marma)! Så vi fick vänta 2 timmar tills han kom! Då hade mamma hunnit komma så jag å alex fick åka med henne hem! Jag var lite less, för att jag inte kom iväg på rocken! Jag hade sett fram emot det! Nu när jag för en gångs skull skulle få festa å dricka! men men.. blir väl fler gånger..hoppas ja!!
När vi kom hem till Mossne så var vi in å fika en sväng innan mamma skjutsa hem oss, för de behövde inte vara barn å hundvakt då! Hon skue ändå hämta Jennie å Camilla på bergviksmarknaden!
Sen i söndags åkte Jennie å Joann till Schweiz, de ska läsa italienska 3 veckor på skolan där! Fick sms av henne igår, då hade hon bränt sig, men hon får skylla sig själv när hon inte hade nån sololja!
I måndags tänkte vi åka till Bollnäs på Grillnatta men werner höll på med bilen så han ville göra klart! sen på kvällen blev det Pizza! Igår tvätta jag igen å sen var vi å handla!

Igår morse åkte familjen iväg på semester så det är ingen hemma i Mossne! Man skulle kanske åka dit å bada i poolen! :) Har inte badat nåt ute än!

Nu ska jag ge Alex lite mat, får se vad vi gör sen!
Jag ska försöka skriva oftare!
Ha det bra!!
på BRC



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0