Helg!

Nu är det helg.. igen..
Vad veckorna går fort!

Igår tvättade jag lite grann å sen låg jag å kolla på teve hela dagen..var inte så pigg..
Men jag gjorde i ordning tacos till Werner kom hem, så det var gött!
Sen på kvällen åkte vi ut till Ellne å hälsa på.. där var det full fart som vanligt..
blev kvar där framåt 23-tiden..
tittade på Let's dance, Hjälp å Welcome to Sweden...
när vi kom hem så blev det soffan igen.. vad lat man har blivit..
får se om vi orkar åka ut nå idag å slipa å spackla lite på amazonen..
eller om vi väntar tills vi har tagit ut impalan.. den ska ut om ca 2 veckor..för då är det motorrevyn...
Då kommer mimmi å johannes hit oxå! Å jag ska köra, som vanligt :)
men det ska jag göra hela sommaren ändå så..

sen ska vi nog ut till Svartbäcken imorrn å hälsa på..
Nä nu fick Werner nå ryck..
Nu ska vi åka å handla slippapper å spackel..
skriver kanske mer ikväll....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0