rock å höst

i lördags hade vi rock i holmsveden igen.. kom ca 200 pers å hade trevligt ovh rocka till bra band!!
vi kom nog i säng halv 5..
söndagen blev det städning, var inte så mycket. på kvällen blev det pizza!!



min bil gick sönder för ett tag sen så vi var å köpte en ny.. en likadan fast vit..

men nu krånglar den oxå.. den vill inte starta ibland så man måste rulla igång den.. jätte tjatigt.. jag kan inte åka någonstans just nu för jag vågar inte stänga av bilen för då kan jag bli stående!!

imorgon ska alex till logopeden å sen ska vi handla inför helgen som kommer bestå av kalas för alex som blir 6 år på måndag..

nä nu ska jag fortsätta mysa/sova i soffan med theo..








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0