höst

på tiden att slänga upp nåt inlägg ser ja!! är över 2 månader sen sist..
 
Vad ha hänt då?
vi har varit på olika evenemang (rock, cruising m.m.)
haft kanon helger med klubben å andra vänner! Summer meet, söderhamn cruising, Vintjärn m.m....
förra helgen hade vi kräftkalas här hemma med badtunna m.m...
 
 
 
alexander har börjat 6-års nu.. 
grabben börjar bli stor! 
 
Theodor är snart 10 månader.. han växer så det knakar, snart dags att gå igenom hans kläder igen.. 
den 3/10 ska vi till BVC igen..få se vad klumpen väger då =)
 
Katten Olle har fått en kompis, Skrållan.. hon har snart varit här 2 veckor.. 
Olle har blivit en helt annan katt.. 
Får se om det kommer bli nå bebisar oxå, verkade så på dem idag.. =)
 
      Skrållan & Olle
 
På måndag tar jag jag å werner ut de sista 10 dubbeldagarna på Theodor å sen från den 14/10 kommer Werner vara föräldraledig så då måste jag besöka arbetsförmedlingen =( 
Jag hoppas mitt jobb kan få ihop nåt åt mig så man slipper krångla med AF å a-kassa... 
 
Nä nu ska jag skriva ut lite affischer inför rocken nästa helg!!
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0