igen...

Nu har Alexander fått klippt tungbandet så nu ska det tränas för fullt med att röra tungan å uttala alla ord rätt..
operationen gick jättefort.. vi skulle vara där 8.30 och kl 10 var vi klar och nere på stan..
Blev mycket glass den dagen..
 
Theo har nu passerat 10 kg sträcket.. å ca 70 cm lång..
han har börjat resa sig upp på alla fyra så snart är det full fart på han efter golven..
 
Förra helgen var vi iväg till Jäderfors holme å träffade på lite folk..
man var visst saknad av vissa.. sen vet man ju inte om det är så eller om det bara var fyllan som pratade..
 
just nu sitter jag själv hemma med ungarna igen medan de andra är i väg på roligheter..
börjar bli lite för ofta nu tycker ja.. när ska jag få åka iväg på nåt på egen hand?
eller varför inte bara hitta på något bara vi 2?
 
jaja.. ska snart göra natt på Theo och sätta Alex framför Indiana Jones som han har tjatat om å sj ska jag väl sätta mig här vid datorn igen.. å längta till nästa helg då det blir midsommar rock i Vintjärn!! Ska bli kul att träffa på lite folk å ha trevligt...
Ska greja å dona med husvagnen imorgon..
 
c y l8r
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0