allmänt

från och med denna vecka har jag slutat jobba..
Började bli tungt/tjatigt att gå å städa trappor..
sista veckan jobbade jag bara 13 timmar (tis och tors).. men var bra slut ändå när man kom hem..

Men jag börjar redan sakna jobbet.. eller iaf mina arbetskamrater, det sociala...
Blir inte så mycket med socialt umgänge här hemma i skogen...
 
Var till mamma igår efter jag lämnat alexander på dagis..
satt dären stund innan jag skjutsade henne till mormor för jag skulle till barnmorskan kl 13 på undersökning..
Allt såg bra ut.. jag har nu hittills sammanlagt gått upp 10 kg under graviditeten.. med alex gick jag upp 15 kg under hela graviditeten.. jag hoppas jag inte går upp så mycket mer.. efter nyår kommer det iaf bli att köra stenhårt med att undvika sötsaker å sånt på veckorna.. å börja röra på oss mer!!
När jag var klar hos BM så åkte jag hem till mormor oxå.. var ett tag sen jag träffa dem så tyckte det var lika bra att åka dit å säga hej iaf innan jag skulle hämta alexander..
 
Just nu är Alexander på dagis å jag har grejat lite i vardagsrummet..
vill göra nå mer men kommer inte på något..finns väl mycket att göra så vet inte vart jag ska börja..
 
werner jobbar långvecka så han jobbar på lördag oxå..
på söndag ska vi nog till årsunda å kolla på en 745a åt mig..
 
nä nu ska jag kolla igenom internet å sen se om jag kommer på något att göra eller om jag slår på en film.. =)
Angelica
2012-10-18 @ 11:26:40
URL: http://www.raggaranki.bloggplatsen.se

Måste vara skönt för kroppen att vila fast man blir rastlös :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0