mello & Internet

Satt igår å kolla på melodifestivalen. alexander hann somna innan det börja..
Loreens låt var faktiskt bra å kommer nog gå långt i ESC. lite synd på TopCats men de blev 4 bland tittarnas röster.
tyckte det var fel att andra länder skulle rösta. Vi får väl inte rösta på deras uttagningar?
jaja det jag ville komma fram till var att jag saknar dansen så enormt.. kollade nog mer på dansarna i bakgrunden än artisterna =) haha..
Jag gick på dans på musikskolan i 8 år.. men slutade när jag gick andra året på gymnasiet etersom jag var äldst å hamnade bland de som gick i åk 6-9.. var inge kul då längre..
efter jag hade slutat så märkte man på en gång att man började gå upp i vikt.. =( så dans är nog en bra träning ändå.. vi dansa ju i stort sett alla olika sorters danser.. disco, hiphop, streetdance, salsa, m.m...
jaja.. får se om man hittar nå danskurser eller nå någon gång..

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

som sagt man ska inte ropa hej förrän man är över bäcken..
internet höll ca 1 dygn innan det börja krångla igen.. det slår ifrån hela tiden å startas om..
Så mattias fick komma hit idag.. å vi kunde inte förstå varför det gjorde så..
då prata han med någon annan som jobbar med det företag som har hand om det..
å han kunde tänka sig nån yttre störning...
så började fundera om vi hade kopplat in nån elektronik nyligen..
jag kom inte på nåt till början men till slut kom jag på att vi köpte bilbana till alexander dagen innan internet började krångla. så mattias var å drog ur kabeln å då funka internet!!! Hastigheten ökade enormt oxå! så här har man gått å varit halvsur för att man har varit utan internet i 2 veckor å så var det ett så enkelt fel! man kan bara skratta åt elektroniken..  hahahahahah.....

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Nu ska jag gå ner å slänga in revbensspjäll i ugnen så vi kan äta sen.. smarrigt..
Håller på att tvätta idag oxå.. tänkte försöka få undan så mycket som möjligt av smutstvätten..
men varje maskin tar ca 2 timmar å kan bara tvätta 2 maskiner för sen har jag ingenstans att hänga tvätten..

Ha en kanon söndag mina läsare!!
Angelica - Mot min smala lycka!
2012-03-12 @ 10:44:37
URL: http://motminsmalalyckaa.blogg.se/

2 timmar lät långt :P

Angelica - Mot min smala lycka!
2012-03-13 @ 09:06:49
URL: http://motminsmalalyckaa.blogg.se/

SV; Ahaa.. Här tar det max 1 timme & 5 minuter på 60 grader




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0