tråkigt

I fredags började jag jobba kl 6 i Kilafors.. skulle lära mig handelsbanken och ica å hon började kl 6..
Så till veckan blir det banken på fredag å ica på mån och fre.. skulle ha varit på onsdagen oxå men är ju röddag (nationaldagen).. Så tis å tors blir det att åka in till söderhamn efter translink å ta trappor..

Igår när jag kom hem från jobbet så tog jag med mig Alex å åkte in till stan å handla medan werner laga en bil.. På kvällen blev det lugnt, åt smördegsinbakad fläskfile med klyftpotatis.. sen var vi ner till svärföräldrarna en stund för Werners bror med familj var där.. de får bebis om ca 3-4 veckor.. =)

Idag har det inte blivit många knop gjort.. vaknade till regn å blåst..tråkigt!!
Å jag glömde ta in tvätten igår så den är ju dyngsur nu.. suck..
framåt 13-tiden började jag bli rastlös så då bakade jag bullar =)
Sen nu vid 17-tiden gjorde jag ordning Tacopaj, så är proppmätt nu!!
Kvällen blir oxå lugn.. är rastlös men finns inte så mycket att göra i detta skitväder.. eller finns hur mycket som helst som behöver göras inne men vet inte vart jag ska börja å är grejer överallt..

sen är jag så öm/svälld om magen idag å får springa på toa hela tiden tycker ja.. än är inte ungen stor så jag antar att värre blir det.. å torr i käften så fort jag äter eller dricker nåt.. har varit så från första början.. så har inte haft nå större sug efter godsaker eller dricka...  så enligt våran våg har jag inte gått upp nå kilo än =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0