Nyårsafton och framåt

mellandagarna var lugn.. jag jobbade tisdag och onsdag halv dagar bara..
På nyår åkte vi hem till mina föräldrar..
gjorde ordning smördegsinbakad fläskfile med klyftpotatis å bea å sallad.. Gott!!
Satt å prata och werner å pappa drack lite whiskey å morgan m.m..
strax före 12-slaget klädde vi på oss å gick ut.. Jimmy hade byggt upp ramper för fyrverkeripjäserna.. =)
Smällde lite fyrverkeri å sen titta på de andras omkring..
När vi kom in så prata vi en stund till och Alexander somna i mitt knä..
Var nog hemma strax före 3-tiden..

jesamina grabbarjesper å pappascrappieabbiealex uterampernafyrverkerifyrverkerifyrverkerifyrverkerifyrverkerifyrverkerifyrverkerialexfyrverkerisamlingtröttwerner


Nyårsdagen blev lugn.. greja lite hemma å kolla på teve..

Måndagen började Werner på nya jobbet.. Så nu jobbar han 7-18 mån-tors..ledig fredagar men kan bli extra nån gång även längre kväll om det behövs..

Tisdagen efter jag lämnade alex på dagis så for jag till Kilafors för att umgås med Sara.. Prata skit, drack kaffe, tog en promenad på 1½ timme, klippte mina toppar å sen var jag tvungen att åka för skulle hämta alex på dagis..

Onsdagen skulle jag oxå till sara men hon var tvungen att åka bort, så då tog jag hundarna å gick en kort promenad sen när jag kom tillbaka fick jag kaffe besök av Bengt, Werners bror. Sen plocka jag undan alla tomtar..

Torsdag jobbade jag 5½ timme.. fick lära mig ett nytt ställe, Kappahl å sen trappor på Lervik..
Werner jobba halv dag så han hämta Alexander..

Fredag var lugn.. kapade ved å så..
På kvällen var jag å hämta Mia i Ockelbo som kom med tåget..
Sen på natten var jag till Bollnäs å hämta Emma å Wirre som hade varit på Tuppens..

Lördag var lugn oxå..

Söndag var vi till Sandviken på möte med klubben.. riktigt trevligt möte!
Alexander fick vara hos Emma under tiden å leka..
På kvällen gjorde vi ordning kött å klyftpotatis =) mums...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0