Badning

Den 14 Januari kom Erika, danne, Mia å Mattias hit..
vi åt tacos å bada tunna..
När vi skulle bada så var det 44 grader..
danne å werner gick upp rätt fort för danne fick svårt att andas.. strax efter gick även mia å erika upp..
jag å mattias satt kvar en bra stund å pratade..
efter et tag gick vi in för att hämta de andra men då var jag tvungen att springa på toa..
blev akut dålig i magen å alldeles borta..
Så blev sängen för mig istället.. klockan var nog runt midnatt då..
Framåt halv 5 kom werner å kröp ner...
Jag var lite halv dålig i magen hela söndagen oxå..
så var nog inge bra att trycka i sig tacos när man knappt ätit nåt på hela veckan å sen sitta i den värmen i tunnan.. jag satt ju i vattnet några minuter å sen på kanten av tunnan eftersom det var så varmt och gjorde så flera gånger..
Men men hade trevligt iaf..





++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Annars har jag jobbat rätt mycket.. folk har varit sjuk, varit på kurs m.m..
Även varit på nån byggstädning..

Varit förkyld här i veckan men jobbat ändå..
är ju så kul att jobba =)


i onsdags kväll hade jag tråkigt så då färga jag håret på mig själv..

vet inte om jag kan kalla detta ljusbrun men blev nöjd iaf..

igår kväll sålde werner 142an så nu är han utan bil...

Idag har vi varit i gävle, först åkte vi till travet för det var veteranmarknad där men träffa på några bekanta utanför som sa att det var ingen idé att gå in för de tog 60:- i inträde oxå.. så då åkte vi till Biltema istället..
Innan vi gick in så kolla werner av blocket å precis då hade det dykt upp en cheva s10 som han vill ha.. den var i gävle å bara 6000:- så han ringde på den på en gång...

Var in på biltema å handla grejer til min bil å åkte sen å titta på bilen..
Åkte därefter å tog ut pengar å käkade på Max.. tog driven eftersom det var så mycket folk..
Jag gick in på toa å självklart lyckas jag halka inne.. ingen bra ide att försöka svänga snabbt med MC-stövlarna på mig.. ajaj!! Har ont i knät nu.. slog precis i kulan under knät mot golvet eller nåt..
Åkte sen ut till ägaren å betala bilen å skrev papper å åkte sen å hämta den..
Stanna till på bolaget å Ica Maxi innan vi for hemåt..

Ska strax göra ordning pizza och kolla på gladiatorerna med alexander innan han ska sova..
Imorgon ska werner hålla på i garaget å jag ska nog fixa lite med veden.. ta in det uppkapade å lägga ordning för att kapa mer..

Ha en bra lördag kväll!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0