igen

ja då har man börjat på med soppor å shake igen..
Får se hur det går denna gång..
Jag har ju gått upp de få kilo jag gick ner förra gången så nu måste jag försöka hålla detta..
Men jag kommer inte bara enbart gå på "produkterna" kommer nog äta vanlig middag iaf, men mindre än vad man brukar.... Å hålla mig till vatten..
Igår åt jag 2 dl makaroner å en nästan hel burk tonfisk..
Å idag blev det en halv fiskgratäng..

Har även blivit 1 timmes promenad idag å en massa ved bärande..
Så motion har jag fått..
Ska försöka göra nåt varje dag, promenad, situps eller ett zumba pass..
men det håller väl första dagarna bara..

Är trött på att väga så här mycket nu...
Å jag har så dålig självdisciplin på att låta bli godsaker å sånt..
Kan räcka med att jag blir arg/ledsen för nåt så stoppar jag i mig nåt som jag inte borde..

men men slut gnällt.. är bara att försöka se till att lyckas med detta nu...
ANGELICA HJÄRTA ERIK
2011-03-16 @ 08:51:13
URL: http://shereallycares.blogg.se/

Du kommer nog fixa det! :)

Angelica
2011-03-18 @ 06:55:34
URL: http://mjam.blogg.se/

Kämpa på! Säg till Werner å gömma alla sötsaker ni har hemma =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0