Vikt

Har tidigare haft en viktblogg..
men kommer ta bort den å köra här i stället under ny kategori!

Har idag kört igång med allevo soppor igen..
å hoppas jag ska lyckas bättre med det denna gång..

Vikt: 103 kg (gamla vågen 97 kg)
Midja: 115 cm

Kl 10 potatis å purjolök soppa
kl 14 potatis å purjolök soppa
kl 18 potatis å purjolök soppa
kl 21 banan/hallon smoothie
Sen 1½ liter vatten.. kanske blir lite mer vatten men då får man vl springa på toa hela natten..

Ska egentligen köra 5 påsar om dagen men då vi klev upp så sent så blir det bara 4 st..
Sen har jag inte så många kvar så måste köpa mer..

Försökte köra lite Zumba vid 15-tiden med alexander i samma rum..
det tog 5 min innan jag höll på att bli tokig på honom, då han var i vägen å inte lyssna ett dugg..





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0