fredag

hmm...
ja fredag idag å det innebär ju vägning..
då det inte blev nå roligt resultat denna gång så tänker jag inte ens lägga upp det..
har bestämt mig för att inte lägga ner så stort på detta just nu..
Dels för att jag inte har nå mer Allevo produkter och inte har nån lust med nåt för tillfället...
Men från 14 Feb ska jag försöka dra igång 2 veckor igen..( jag skulle få en massa produkter av en kompis som inte klara av att äta dem, så då har jag så det räcker..)

Men under tiden kommer jag försöka hålla mig borta från dricka å sötsaker..
å förhoppningsvis gå ner lite iaf, räcker med att det bara är några gram för att jag ska vara nöjd..

Hörs längre fram om hur det går....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0