summering

Nu tänkte jag ta mig tid att skriva en summering av allt som har hänt sen sist..
Har inte haft tid eller ork tidigare..

4 Sept hade vi rocken nere i Järbo! Flöt på bra att jobba..vi var många som hjälptes åt så då gick det bra.. tyvärr kom inte så mycket folk vi hade hoppats på, men alla verkade ha trevligt å roligt iaf! träffade på några bekanta ansikten iaf =)=)
Hade hoppats på att en person skulle dyka upp, bara för att se hur en viss annan person skulle ha betett sig =) men den personen dök aldrig upp...
Söndagen gick bra att städa undan allt..
sen på kvällen efter vi hade hämtat upp Alexander så åkte vi in på strömmingsleken å kolla på fyrverkerierna..
Alexander tyckte de var lite läskiga.. men han blev inte jätte rädd iaf...

under veckan sen jobbade jag lite, börjar bli mindre med jobb för mig.. :(
Jag hoppas jag hittar nåt jobb snart eller att chefen får in mer jobb så han kan anställa mig..
För egentligen klarar han sig inte utan mig =) hehehehe...

I fredags lämnade jag Alexander i Mossne medan jag jobbade för Werner å Mattias stack ner till Uddevalla för att köpa bil till mattias... De stack vid 8-tiden på morgon å var inte hemma förrän 2-tiden på natten..

Lördagen var lugn.. werner stack iväg på veteranmarknad i lobonäs och voxna med mattias å Ove..
När de kom hem så åkte vi ner till Link & Madde på kräftkalas..
Så jag har ätit kräftor för första gången nu! Det var ju gott!!!
Vi lekte lite lekar å spela kubb oxå!
Alexander hade fullt upp med att leka med de andra barnen..
Men vi åkte hem vid 8-tiden för werner var så trött..
När vi kom hem så tror jag inte det tog ens 5 min innan både werner å alexander sov på soffan..
Så blev tidig kväller även för mig..

Söndagen bakade jag lite å gjorde även tårta eftersom jag fyllde år då!! 24 år!
Vid 12-tiden stack Werner ner på möte i Medskogssjön..
framåt 2-tiden fick jag besök av Katarina å Lars å hennes 2 pojkar! Då blev Alexander glad...
De kom för att hämta Katarinas mobiler som jag tog med mig h em i fredags för jag skulle fixa hennes nya å flytta över all musik å bilder från gamla.. så det gjorde jag i fredags kväll..

Resten av söndagen blev lugn..
Även måndag för då jobba jag inte..

Tisdag jobba ja.. då hamna vi på en hemstädning.. när vi kom dit så såg jag ju att det var hos min idrottslärare jag hade på gymnasiet! =)
Sen när jag kom hem stack vi till Norrsundet å hämta hem en bil, en valiant -67 som werner ska göra i ordning till vinterbil! Ser nästan ut som mammas Dart, samma årsmodell är det iaf.. =)

Igår jobba jag oxå å sen stack vi till Norrsundet igen för att hämta hem en till bil.. nu är det bara en bil kvar att hämta där..

Idag är jag ledig.. skjutsade ner Alexander på dagis till kl 9.. Får se vad jag ska hitta på nu..
Lät som om vi ska även hämta 2 bilar inne i stan.. får se om det blir idag...

Jag sitter å funderar hur jag ska göra till helgen.. är bjuden på inflyttningsfest i kilafors men vet inte om jag ska åka dit.. Jag skulle kunna åka dit nykter å säga hej bara, men är jävligt festsugen oxå..men då måste jag ha nån som kan köra mig å hämta mig sen.. jaja..får se hur det blir...

Nu ska jag försöka komma på nåt att göra.. hjälpa werner i garaget kanske =)
ska iaf plocka ur vår säng då herr junior läckte genom blöjan i morse.. =(

Ha det bra!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0