19 sept

I torsdags efter vi hade hämtat Alexander åkte vi ut till Norrala å hämtade en bil..
vi bogserade hem den.. tog lite tid men det gick bra...

fredagen jobbade jag halv dag.. sen blev det lite handlande å sen hem å städa å fixa tårta..
Sen på kvällen kom min familj å gratta mig å werner eftersom vi har fyllt år...
Resten av kvällen myxte vi bara å kollade på TV..

Lördagen blev lugn.. Alexander lekte med Aaron...
Internet slutade fungera, å mattias fick byta modem men då var man tvungen att vänta några timmar innan den får Ip-adress... så blev utan internet hela kvällen igår..
Gjorde tacos till middag! Gött!
Sen på kvällen kom Mia förbi..då blev det lite skit snack å kort spel!
Resten av kvällen kollade vi på teve bara...

Idag lyckades mattias få fart på internet iaf..
Jag å alex var nere hos svärisarna medan werner stack iväg på möte..
Till middag gjorde jag ordning rester från igår, werner åt borta..

Men jag har hunnit få lite tvätt tvättat iaf å även disk diskad! =)
Även dammsugit av golven å bytt gardiner i vardagsrummet!

Nu sitter jag här vid datorn å äter chips å lyssnar på teven där valvakan är på..
Var aldrig ner å rösta något..

Nä nu ska jag fortsätta kolla av datorn!
FÅr se när Werner kommer in, han är i garaget!
Kramar på er alla




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0