sömn

Jag har kommit fram till att jag är en väldigt trött människa!
Jag kan somna i stort sett vart som helst, soffan, framför datorn, köksbordet m.m...
När vi ska kolla på film så kan jag ha somnat efter 10 min... så jag är inge roligt sällskap vid film-tittande..
oftast så har jag somnat redan vid 22-tiden...
men kan ändå vara lika trött dagen efter...

Dessa dagar har det varit jobbiga morgonar..
Alexander har fått för sig att det är dags att kliva upp redan halv 6-6-tiden..
Han har brukat sova iaf fram till 7-tiden...
Å när inte vi kliver upp så hoppar å klänger han på oss..mest mig...
Å slänger sin mugg eller tv-dosan i huvudet på oss (mig) för att han är törstig eller vill se barnprogram...

Sen har jag haft nackspärr i snart 1 vecka..
Så jag ligger å vrider på mig å vaknar till flera gånger..
sen blir jag störd av TVn som står bara knappt 1 meter från mig i sovrummet...
Men Werner måste ha TVn på för att somna...

Så egentligen är det inte konstigt att jag är trött på kvällarna!!
jaja vet inte riktigt vad jag ville med detta inlägg.. ville bara skriva lite..

Anonym
2010-11-25 @ 08:18:09
URL: http://tewssans.blogg.se/

Du kankse är gravid? ;)



Gå upp och knäpp på tven åt alex så han kan titta, sen går du och lägger dig och vilar igen.. Om det är möjligt.

Anonym
2010-11-25 @ 12:24:12
URL: http://tewssans.blogg.se/

Sv: okej ;)



Aha, okej :/ va jobbigt..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0