hår & helg



har gjort en drastisk åtgärd åt mitt hår igår!
Det har blivit så förstört av att jag har blekt det 1 gång/månad hela sommaren..
Så det har börjat gått av mitt uppe på huvudet..börjar bli lite tunnhårig!
Så då fick det bli annan färg som inte är lika stark å så kommer inte utväxten att synas lika bra nu..
Men det blev lite gråaktigt fast det ska vara mörkblond..
Får se om jag slänger i nån ljus brun eller nåt..
Blev knappt nån skillnad på det röda heller...
på första bilden är det kashmirröd å på den andra intensiv röd..
Men får se om det blir nån ändring på håret efter jag har tvättat det en gång...

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

I lördags åkte jag å Alexander in till stan.. var hem till Kina å Lars.. hjälpte dem lite med datorn å sen putsa jag deras fönster i nya lägenheten.. å det var skitiga fönster... + kallt så det börja frysa på innan jag hann klart..
Jag hoppas de blev nöjd iaf! fick 500:- för det =)
Sen när vi kom hem så åt vi mat å sen kom Emma å Jerry och pojkarna!
Vi titta på teve å prata å drack lite...
Werner höll även med att griljera julskinka i ugnen..
Så framåt midnatt blev det skinkmacka =)
Jag bädda en stor madrass på alexanders rum åt han å Aaron å knäppte på film.. Alexander somna där å Aaron somna i emmas knä.. så hon la in honom i Alex säng å sen fick han sova kvar när de åkte hem så slapp de krångla på med kläder på honom...
Så på söndag morgon kom de båda in halv 7 till oss!
Sen gick Aaron å ropa på mamma hela förmiddagen tills de kom...
Å då fick vi hela huset fullt... Börje å Lill-kenny kom oxå samtidigt...
Resten av dagen blev lugn...
Jag var ut å skotta å bar in ved iaf..

Igår var jag å Alexander in på AF å sen handla på Dollarstore å sen sprang runt på e-center å leta snöskyfflar eftersom våran gick sönder i söndags... Men fanns inte någonstans!! ÖB skulle få in men när visste inte johan!
Sen åkte vi ut till Mossne, där mamma stod å baka för fullt! Tror hon höll på med 4-5 olika recept på en gång..
Sen färga mamma håret på mig å sen gick vi in till Gittan (min låtsasfarmor) å fikade för hon fyllde år! Fick smörgåstårta =) mums...
Sen åkte vi hem å det blev lugnt resten av kvällen..

Nu på morgon har jag skjutsat Alexander på Dagis å eldat å nu vnätar på att folktandvården ska ringa mig.. ska ändra min tid som jag har imorgon.. har inte råd eller tid att åka dit.. ska ändra den till Januari..
Alexander ska dit den 16 men ska ändra den oxå för jag jobbar då..

Nä  dags för nåt annat...
Anonym
2010-12-01 @ 08:25:41
URL: http://tewssans.blogg.se/

Tycker håret blev fint :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0