Lördag

har tänkt att skriva flera gånger men när jag väl ska göra det har lusten å orken försvunnit..

Förre helgen var några ur klubben hit..
vi åt tacos, bada tunna å festa!
Vi tjejer fick bada först.. vi hade väldigt roligt där ute då å några disskutioner om vissa saker =)=)
Skönt att kunna ha några att prata med ibland...
Vi kom nog inte i säng förrän halv 5 på morgonen..

Söndagen blev lugn..

i veckan har jag jobbat..
tisdags var jag med ut till Kungsholmen å städa..
å ons, tors å fre var jag med i stan å städa..

Igår kväll kom Hasse med ett helt lastflak med ved som vi 3 familjer ska dela på...
Sen ska han komma med ett lass till...
Emma å Jerry har hållt på att köra hem sitt idag.. men tror de har fortfarande kvar lite..

Kvällen blir nog lugn.. Werner var sugen på att åka upp till hambologen..
jag sa att jag kunde köra men vi har ingen barnvakt istället... svärföräldrarna är ju där eftersom de har möte före med mat å så.. sen skulle de ha med sig aaron hem för emma å jerry skulle stanna en stund..

till veckan vet jag inte vad som händer..
kanske blir jobb även då..

Nästa helg blir vi i kungsgården nästan hela helgen...
Vi har möte/fest då.. förhoppningsvis kan jag dricka oxå då...

Nä nu ska jag kolla vart alex tog vägen.. han springer utan blöja..




trodde det skulle bli bra, men tydligen inte.....
Elin
2010-03-22 @ 21:25:58

Hej.

Finns det inga hinder från att dricka alkohol om du bantar? Jag vet att man skall ju inte dricka om man håller på och tränar. Men det är väl iofs inte lika stor åverkan på kroppen om man dricker, om man bantar, mot för när man tränar menar jag.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0