kommentarsvar

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej.
Finns det inga hinder från att dricka alkohol om du bantar? Jag vet att man skall ju inte dricka om man håller på och tränar. Men det är väl iofs inte lika stor åverkan på kroppen om man dricker, om man bantar, mot för när man tränar menar jag.

2010-03-22 @ 21:25:58

Förstod inte riktigt vad du mena men...
Jag håller inte på å tränar och jag bantar inte på lika sätt som de flesta gör..
Jag försöker bara hålla mig borta från sötsaker, dricka, snacks å sånt och äter mindre portioner mat på veckorna.. sen på helgerna gör jag som vanligt..

Så det finns inga hinder här från att vara utan alkohol..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0