klubbfest

Hej!

I Lördags var vi till Kungsgården för vi skulle ha möte å fest med Los Raggos!
Jag å Erika blev kvar hemma hos dem medan killarna åkte på möte..
Efter ett tag kom Lea å skjutsa dit oss oxå..
Då hade jag fått i mig 2 cider, en redbull vodka å så delade vi på redbull jäger på vägen dit..
Så man var lite halvfull redan när vi kom dit.. =)

Runt 19 tiden käkade vi Vildsvin, potatisgratäng å sallad... Jättegottt!
Efter det hade vi litet möte innan annat folk kom..
Då dela de ut fullvärdigt medlemskap till mig, Erika, linda & angelica, så vi fick ryggmärken!!
De dela även ut halvryggar till Westblom, Hanna & christoffer!!
Då blev man glad =) ska sy fast det så fort jag får tid å tillgång till symaskin...

Resten av kvällen blev mer drickande å prat med trevligt folk =)
Vi var nog inte hemma förrän halv 5 på morgonen...

På söndagen klev vi upp strax efter 11-tiden.. klädde på oss å åkte till bygården för att städa..
Efter det blev det pizzerian som vanligt..
Runt 17-tiden börja vi rulla hemåt..

Jag hade en trevlig å bra helg i Kungsgården!! Synd att det är en bit dit, annars skulle man ha försökt umgåtts mer med folket där!



I Måndags var vi in till stan å köpte ny bil åt mig, för i fredags när jag var på väg hem från mossne så blev jag stående i Bergvik utan koppling på Jettan.. snälla Maddiz kom å bogsera hem mig.. Tack gumman!!

Nu blev det en 245a.. men obes å körförbud..
Ska in på tisdag å besikta den..
Sen blir det nog att sälja den för försäkringen å skatten var hög på den..
Jag skulle ha haft en 245a skattefri...

Igår Var werner å Fibben till bergsjö å köpte motor till cheva -53an..
Så idag har jag å werner djävlas med att få in chevan i garaget..
Werner skulle kanske gå ut dit ikväll...
Nu ligger han å sover efter maten..

Ska snart väcka han för jag tror han skulle till stan å hämta nå grejer hos Örjan!
Får se om jag orkar börja städa lite då ikväll!
Fundera på att ta fram mitt lilla påskpynt jag har!

------------------------------------------------------------

Hemsidan uppdaterad!

bilddagboken uppdaterad!

Angelica
2010-04-08 @ 09:35:15
URL: http://mjam.blogg.se/

Mia ska kanske hjälpa till på Fredan (alltså den 16/4) om hon inte måste till skolan. Om du inte jobbar eller har nåt annat för dig så kan du ju komma du med om du vill :)

Kenny
2010-04-09 @ 10:36:01
URL: http://kyd.blogg.se/

Aha! Jag trodde de hade en mindre fest idag. Ja nåväl... jag är chaffis ändå om någon vill någonstans =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0