Torsdag

I tisdags greja vi hemma bara på gården..
Klippte gräset å försökte hitta nån rak plats för poolen..
Å i tisdags kom äntligen skattepengarna!

Onsdags åkte vi in till stan efter att ha lämnat alex på dagis..
Hämtade bromsband till chevan, var in på coop å kolla på priser på plasttak till altan!
var även på systemet å handla inför fredag!! :)
På kvällen var vi till Marma å köpte en spis! Hitta en annons på blocket!
Så när vi kom hem blev det att göra kladdkaka! Mums!!
Sen blev det promenad som vanligt men höll på att bli uppäten av alla mygg..

Idag efter jag lämnade alex på dagis så åkte jag till stan i "gulingen" för att jag skulle besikta..
stanna till på e-center å hörde på frisörsalongen om det fanns nån tid men det gjorde det inte..
Åkte till bilprovningen å ställde mig å vänta..
När det äntligen blev min tur så startar inte biljäveln!!!!!
Så var tvungen att gå in å avboka tiden..
Ringde efter werner så han fick komma..
När han kom så visade det sig att jag hade lyckats sura ner bilen så han var inte så glad..
drog igång den å sen körde werner hem den..
Då lyckades han köra sönder topp packningen så motorn gick sönder..

Efter vi hämtade alexander åkte vi till Bergvik å kolla på en bil som låg på blocket..
En 245a, vit, avställd å bes med 2:or.. Köpte den för 1000:-
var inte så mycket fel på den..
Så ska fixa det som behövs å bes den till veckan..

Nu ikväll har vi haft en massa besök =) trevligt med besök!
Alex blev glad iaf att få leka med kusinerna lite!
Imorgon blir det jobb å på kvällen ska jag å Mia till trönö å grilla å festa lite.. Ska bli kul!
Sen får vi se vad jag å alex hittar på på lördag för werner ska på svensexa för Link då!

Nä nu ska jag klä på mig å gå en promenad! Hoppas det inte är så mycket mygg bara!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0