Fredag

Ännu en vecka sen sist jag skrev..
Förra fredagen slutade vi tidigare så då hann jag gå till frisör.
klippte bort det slitna å klippte upp lite, dock inte så kort som jag hade tänkt..
På kvällen var jag å mia till Norrala till Macho å Anso å grilla å festa lite..
Kenny var snäll å hämtade oss på natten..

Lördagen åkte jag å Alexander till Mossne för Werner var iväg på svensexa för Link!
Vi blev där ute hela dagen.. innan vi åkte hemåt så åkte vi till stan å käkade på McDonalds å snurra lite i stan men var rätt så dött!
Kom hem kl 23 tror ja =)
Werner var inte hemma förrän halv 4 på morgonen..

Söndagen blev lugn..

Hela denna vecka har jag jobbat.. Blir en massa tok när man är med Kina hela dagarna =) men det är roligt..
Vi har samma sorts tokigheter å tankar för oss.. Drygar oss på samma sätt =)
Mest kul att dryga oss med killarna =)

Idag hamnade jag med killarna till Bollnäs så då har man dryga sig lite med dem istället =)
Men de är likadan de oxå =) Man kan inte göra annat än att skratta när man är med dem =)
Kommer nog sakna dem när de går på semester.. vilka ska vi då dryga oss med?? =)

Nu ikväll när jag kom hem blev vi bjudna på mat av svärföräldrarna..
Sen har jag umgåtts lite med emma å barnen..
Gosat lite med lille Jack oxå! Han somna i min famn!

Just nu väntar jag på att Alexander ska somna..
Jag skulle ha varit ut å gått lite idag oxå! Det är så skönt!
Har i stort sett gått varje kväll i över 3 veckor nu..
Men vet inte om man kommer att bli uppäten om man gå nu..
Werner å Jerry kom in tidigare å höll på att bli uppätna..

Imorgon kl 14 ska vi på Bröllop mellan Link å Madde!
Andra bröllopet jag kommer gå på..
Får se vad det blir på kvällen..

Till veckan å framåt blir det jobb varje dag för då börjar de andras semestrar..
Så då blir det hårdkörning för mig å Kina, + praktikanten på 55+ =)

Nä dags att kika om vilden har somnat, så man kan gå ut!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0