Regn

Nu var det ett tag sen jag skrev..
har inte haft nån motivation eller ork att göra det..
men tänkte skriva ner några rader nu..

Men har inte gjort så mycket sen sist..
Jobbat å försökt greja lite hemma bara..

Igår var mamma å hämta mig å Alexander hemma..
Jag å syster skulle iväg å tälta i Stenö å alex vara hos mormor å morfar!
Jennie fyller 20 år idag så hon skulle ha lite fest där!

vi kom till stenö vid 19-tiden..
satt upp tältet å drog igång grillen för vi var hungriga..
Efter en stund kom några kompisar till Jennie..
Satt där å prata, gick även en sväng å kika..
Framåt midnatt började det regna så då packa vi ihop oss 6 st i tältet..
trångt men blev inte kallt iaf..
Vid 5-6tiden blev 2 st upp hämtad så då fick vi lite mer plats i tältet..
Men det var blött även inne i tältet.. vi hade inte spänt ut tältet tillräckligt..
Så när vi klev upp vid halv 11 var det bara att hiva in allt i bilen å rulla hemåt genom skogen =)

Just nu sitter jag i mossne..
Mamma är å handlar å har både jesper å alexander med sig!
Får se när de kommer hem..
Då blir det tårta å sen blir det nog att börja dra sig hemåt..
När mamma har lust att skjutsa oss! =)

resten av kvällen vet jag inte vad som händer..
Blir jobb till veckan iaf!
Nä nu ska jag försöka nyktra på mig lite mer! hahaha...

HÖRS!!
Anonym
2010-07-30 @ 08:17:59
URL: http://tewssans.blogg.se/

Han tackar =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0