Data

Gick bra att jobba förra torsdagen..
Fick ta ena firmabilen å slapp hudik för dit åkte grabbarna...
Ska nog iväg å jobba till veckan igen.. 2 dar eller nåt..
Här hemma har det inte hänt så mycket..
Kapat mer ved, skottat lite, tvätta, städat m.m....
I måndags åkte jag, alexander å svärmor till bollnäs. vi var på dollarstore å ica för att handla. sen hämtade svärmor en katt, en skeppskatt. jätte söt.. Hon sa inte ett enda ljud på hela vägen hem...
igår följde svärmor ner till stråtjära för att handla innan vi hämta alexander..
Sen när vi kom hem så kolla jag av mejlen å sen åkte vi till kilafors.. då hade ett paket kommit..
Beställde ny laptop då den werner har strular bara... fick ta den på avbetalning så det var ju bra..
resten av kvällen satt jag nog sen å uppdatera å fixa med den..
Men vi ska nog beställa windows 7 till den, man fick med gratis uppgradering, det enda man skulle betala var för hantering å frakt eller nåt sånt..
Idag efter vi lämnade alexander på dagis så fika vi hos fibben å sen åkte vi till stan.. hämtade ut paket på bussgods åt svärmor. åkte sen til OKQ8 för werner hämta ut paket från norrlands custom.. efter det åkte vi till ÖB å handla lite.. å sen blev det även Coop.. vi köpte nya wallander filmen så ikväll blir det film å mys..
Det gör inget för jag kommer nog att bli utan data ikväll... Mattias ska låna hem den å lägga in windows 7 på stationära datorn.. Så igår kväll satt jag även å brände ut ca 5 mp3 skivor med musik å 2 vanliga..
så nu är datorn rensad iaf.. men fortfarande lika seg så ska bli kul att se om det blir nog skillnad sen...
får se om jag ska städa upp på data bordet då om jag får tid ikväll..
Ha det bra!!!
Kramar
maddiz
2010-01-24 @ 10:47:23
URL: http://raggarmaddiz.blogg.se/

Okej, problemet för mig är att jag vill ha en mat som den stora äter med. Igenom att hon är så kräsen på mat!

Rita
2010-01-25 @ 16:05:05

Hej

Min kollega Pontus Undrade om ni varit utomlands. Vi söker med lys o lykta par/familjer/vänner som aldrig varit utomlans som du säker förstått. PAssar du/ni in i den kategorien?

maila: [email protected]

Angelica
2010-01-28 @ 06:56:08
URL: http://mjam.blogg.se/

Haha! Ja vi har sagt det vi också, kommer väl på midsommarafton el midsommardan :) Men vare sig den är ute eller kvar i magen så kan jag lova att det blir en väldigt nykter midsommarhelg :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0