veckan

Alexander fick vara hemma från dagis både tisdags å onsdags..
Natten till tisdag var jag dålig å sprang på toa hela tiden..

I torsdags jobba jag åt Blom..
Jag skjutsa alex på dagis till 9 å åkte sen till stan..
Så medan 10-15 var jag på norrberget å städade 2 tvättstugor..
Det var migrationsverket som har hand om dem.. å hur det såg ut där inne!!
Den ena tog 1½ timme å den andra tog över 2 timmar..

När jag hade jobbat klart åkte jag å handla lite å sen åkte jag ut till Mossne..
Skulle hämta gardiner å låna deras Scanner med mig hem..
Men det var bara syster å bror hemma så jag fick vänta på mamma å pappa!
Jag var nog hemma vid 18-tiden..

Idag hade vi först besök av Kenny, sen av Jerry & Barti..
När de åkte så gick vi ut å tog in lite ved.. å skottade lite..
Werner drog av med traktorn..

Ikväll gick alexander å lade sig frivilligt..
Så jag bädda om han å sa godnatt å gick upp till datorn..
Men det dröjde inte länge förrän han var uppe sprang..
Var ner å lade inhan igen å gick upp...
Nästa gång jag kom ner så låg han inte i sin säng å inte i våran..
Då hade han lagt sig i soffan, så där låg han å snarka..

Imorgon ska vi på möte med Los Raggos kl 14 i Kungsgården..
Svärföräldrarna skulle passa alexander då men de skulle hämta ved först på morgonen så jag hoppas de hinner hem innan vi åker annars får jag stanna hemma...
Men först på morgonen ska werner, fibben å Nilsson till Bollnäs på veteranmarknad..
Då ska jag å Alexander försöka få fram lite mer ved som ligger under snön..

Nä nu står werner i duschen å jag har duschat redan..
får se om werner ska titta på mer teve eller om han vill följa med mig till sängen =)

Godnatt alla!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0