Möte

igår klev vi upp strax efter 8..
Werner, Nilsson å Fibben skulle iväg till Bollnäs på veteranmarknad..
Jag å alexander åt frukost å sen gick ut..
Vi skottade fram den översnöade vedhögen å drog fram lite ved..
Ska fortsätta idag..

Efter ett tag kom Bengt med ungarna så då höll jag koll på bengt medan han skotta av taket på ladan så han inte fick all snö över sig..  å alexander lekte med anna å emil...
Framåt 11.30 gick vi in till oss å fikade.. jag hade ju bakat kanelbullar för nån dag sen..
Sen framåt 12.30 gick vi ut igen.. då kom werner hem oxå.. å strax där efter kom ove å yvonne hem för de hade hämtat ved..
Så då gick vi ner med alexander dit å sen åkte vi till kungsgården för vi skulle ha möte med Los Raggos kl 14..
mötet tog nog 1 timme..
Sen åkte jag å werner å köpte oss en varsin kebabrulle å sen hem till Erika å Danne..
Jag orkade inte hela rullen så werner fick sista biten..
Sen bjöd även Erika på kladdkaka med grädde! Gött!
Sen kom westblom med en låda öl åt werner.. så vi blev kvar där resten av kvällen..
Det var trevligt..
Jag å Erika hade lite samtal å det var så skönt att kunna prata med nån om en sak..
vad tar jag inte upp här..
Framåt 12-tiden åkte vi hemåt..

när vi kom hem gick jag ner å hämta Alexander medan werner elda..
Men vi hade så lite ved inne så det blev nästan inge värme av det..
Så just nu sitter jag i ett kallt hus..
Bara werner vaknar så ska jag gå ut å dra fram mer ved så får han kapa upp det sen..
Så får jag gå ut å bära in det senare..
Tror inte alexander ska få gå ut nåt idag.. han börjar bli förkyld å han ska helst vara frisk nästa helg då han ska vara hos mormor å morfar..
Vi har ju black knights spelningen i kungsgården då..
Så vi sover hos Danne å Erika..
Syster ska oxå med..
Får se om man blir helt nykter eller om nån annan kör hem oss sen..

Nä nu ska jag kolla av mina sidor, hann inte gör det igår...
Sara
2010-02-11 @ 17:00:21
URL: http://sarab86.blogg.se/

Flyttat till gävle:P

Fan vad jag flyttat runt, haha:) Hur leker livet med dig?

Sara
2010-02-12 @ 17:22:05
URL: http://sarab86.blogg.se/

Jajjemen, brynäsbo nu :P

Skönt med fullt upp ibland, men sitter inte helt fel med några lugna dagar kan tro.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0