Nummer 2 Min första Kärlek

Det var Augusti 2004 när jag träffa Henke, Vi hade pratat på Lunarstorm och sen sms och till sist bestämde vi att gå på bio inne i söderhamn en fredag. så träffa upp han där inne å kolla på filmen å sen gick vi på stan. Sen skulle en kompis hämta mig å då skjutsa vi han till Bergvik (han skulle till stråtjära men Sandra ville inte köra dit). Så då när vi tog farväl så blev det lite hångel oxå =) sen efter det åkte jag till honom på söndagen å sen i stort sett varje gång jag kunde..

Trivdes bra med att vara hemma hos honom, förutom lukten av kossorna eftersom ladugården var precis utanför hans hus!! haha... Men jag överlevde..
Vi hade roligt ihop å festa rätt mycket med våra kompisar...

Tyvärr höll det bara till December 2005...
Jag kände att jag inte orka mer pga lite olika saker som jag inte tänker skriva här (de flesta av mina vänner vet ändå)... det jag kan säga är att jag kände mig mer mogen än vad han var..

Sen dröjde det bara nån månad så hade jag hittat ny kärlek! Men det var inte vad jag skulle skriva om så det tar jag nån annan gång..
Rockkärringen
2010-12-04 @ 10:44:40
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Vad fint du har det här inne :)

Tack så mycket vännen. Jag har oxå svårt för sånt, men ger man sig fan på det så kan man :)

Rockkärringen
2010-12-04 @ 17:20:26
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Jag har turen att jag tröttnar snabbt så jag äter inte så mycket.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0