NR 7 Min bästa vän

Jag har ingen bästa vän..
Men jag har några vänner som står mig nämre är andra..

Maddiz: Underbar å snäll tjej som alltid gör en på bättre humör.
Å Ställer alltid upp när man behöver hjälp eller nåt.
Börja lära känna varann i gymnasiet, tror det var år 2004?!
Har blivit lite dåligt med att ses fast vi i stort sett bor i samma håla..
Får bli ändring på det gumman!



Kina: Började lära känna henne i våras när vi börja jobba ihop!
Har alltid kul tillsammans, spelar ingen roll om det är på jobbet eller hemma, fast hon är 16 år äldre än mig! :O
Hon har 2 helt underbara ungar! Dags för fest snart tycker ja =)



Sara H: Hon gick i klassen under mig på Estet på gymnasiet. Hade gemensamma vänner så vi börja prata med varann.. Sen början av 2006 blev vår vänskap slut pga att jag blev tillsammans med werner.
Å nu först i sommar har vi hitta tillbaka till varann.. men har skrivit lite till varann på Helgon.net sen 2 år före...
Jag hoppas det blir mer roligheter med dig, än vad vi har varit på denna sommar!

Det är väl dem 3 jag har mest kontakt med nu..
Sen finns det några som jag gärna hade viljat ha lite mer kontakt med än vad jag har nu..
Men ska försöka ändra lite på det..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0