NR 3 Mina föräldrar

Min mamma heter Berit och är född -65! förtidspensionerad pga av värk å ledbesvär.
Har jobbat som lokalvårdare, tidningsbud, sekreterare på båtklubb..
Min mamma är den bästa mamma man kan ha =)
Snäll och ställer upp för oss.. Å bakar underbara kakor å bullar =)

Pappa är född -69 å jobbar just nu i nån tunnel nere i Sthlm..
Han har för det mesta jobbat som lastbilschaufför å kört bl.a flis m.m...
Han är oxå snäll å ställer upp..


Bägge 2 betyder mycket för mig!


(Nu är det ju så att pappa är inte min riktiga pappa, ni som räknat ut vad ung han borde ha varit när jag föddes isf.. Men min riktiga Far har jag inte hört nåt från på över säkert 10 år fast vi bor i samma kommun! Har träffat på han några gånger å några av de gångerna har han inte känt igen mig.. men nu på slutet har han börjat gjort det.. )



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0