nr 27 min favoritplats

hmm.... detta var svårt..
jag har ingen speciell plats vad jag kommer på...

Men tycker om att vara ute å gå å helst i naturen..
det är så lugnt å fint där..

eller föresten kom på en plats nu =)
Det är hos mormor å morfars sommarstuga i Skärså, på en udde!!
Där har man varit mycket på somrarna när man var mindre..

Men tror inte jag har varit ut dit nu på minst 3 år =(
Mormor å morfar orkar inte vara där ute så mycket längre..
Är mest morbror som är där eftersom han har båtarna där..

Sen brukar mamma å mina syskon åka ut dit ibland med hundarna..


försökte leta bild men hitta ingen just nu...
Rockkärringen
2010-12-22 @ 11:10:22
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Tack så mycket :)

Allt väl??




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0