nr 16 min första kyss

Det var först när jag gick i andra året på gymnasiet, 2003.
Började prata med en kille på nätet som bodde i stan å vi bestämde oss för att träffas..

var å mötte upp honom å följde med hem till hans å hans tvillingbrors lägenhet..
satt å prata å umgicks bara.. sen börja han krama mig å kyssas..
självklart gjorde man det tillbaka, det var ju spännande å trevligt =)

vi träffades några gånger i ca 1½ månad..
å det enda vi gjorde var å låg i sängen å kramades å kysstes..inge mer...
Men till slut kände jag att han inte var något för mig så då tog det "slut".
Jag var aldrig riktigt kär i honom, men var trevligt att umgås med någon..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0