Lista

SKa väl försöka mig på med denna lista som de flesta gör!!

1. Presentera dig själv

2. Min första kärlek

3. Mina föräldrar

4. Det här åt jag idag

5. Vad är kärlek?

6. Min dag

7. Min bästa vän

8. Ett ögonblick

9. Min tro

10. Det här hade jag på mig idag

11. Mina syskon

12. I min handväska

13. Den här veckan

14. Mina bra å dåliga sidor

15. Mina drömmar

16. Min första kyss

17. Mitt favoritminne

18. Min favoritfödelsedag

19. Det här ångrar jag

20. Den här månaden

21. Ett annat ögonblick

22. Det här upprör mig

23. Det här får mig att må bättre

24. Det här får mig att gråta

25. En första

26. Mina rädslor

27. Min favoritplats

28. Det här saknar jag

29.Mina ambitioner

30.  Ett sista ögonblick



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0