Jobb

I onsdags var vi till Bollnäs å handla lite julklappar så några är klar nu..
Ska sätta mig nån kväll å börja slå in så man slipper göra det dagen före..

Helgen blev lugn..
Var bara hemma...
I söndags var vi ner till Kungsgården på möte med klubben..
Trevligt att träffa de flesta igen..
på hemvägen köpte vi med oss Pizza hem..
Alex satt å tjata på pizza hela vägen hem..

Idag har jag jobbat med Lena..
Blev njuden på lunch oxå.. På hambogrillen!
Imorgon sticker hon till Thailand så då hoppar jag in å jobbar fram till 23 December!
Ska bli skönt att få något att ha å göra på dagarna igen!

Så mina dagar kommer inte bestå så mycket mer av annat..
Men ska försöka fortsätta med listan iaf..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0