Fylla

I fredags var en stressig dag!
Först jobba.. vi hoppade över lunchen för att kunna sluta tidigare med chefen bara ringde om mer saker som skulle tas.. (han själv har skadat knä å orkar inte så mycket)
Så först kl halv 4 var vi klar å på väg hem..
Skynda mig hem å gjorde mig klar på 20 min..
Sen väntade jag på att Lars å Kina skulle komma å hämta upp mig..
Sen åkte vi hem till dem å bytte till bil till Novan..
Sen hämta upp Annika! å började åka ut mot Skärså..
Blev 2 folköl på vägen dit..
Å på albertina blev det 2½ cider bara.. åt god mat å pratade!
Åkte därifrån vid 22-tiden.. släppte av annika å sen tog vi nåt varv på stan..
Upp på flygstaden en sväng för lars skulle hämta nå kläder..
En sväng på statoil å köpa mer folköl =)
Så blev en folkis till på vägen hem..
När vi kom hit hem så hade Västerås-Uffe kommit =)
När lars å kina åkte satt jag uta på altan med werner å uffe 10 min.. sen somna ja =) haha..
drack inte mycket men kände av det.. + jävla huvudvärk...

Lördagen blev lugn framåt 13-tiden.. då vi gjorde oss i ordning å åkte in på dragracing på flyget..
Alexander fick följa han oxå! Han tyckte det var kul! =)
Pratade lite med Lars å Kina oxå.. Lars körde ju med Novan men gick inte sådär jättebra..
Efter vi hade varit där så åkte vi hem hit å grilla..

framåt 21-tiden börja vi rulla mot stan..
Träffa på mamma å pappa på statoil en sväng.. när vi kom in till busstorget parkera vi på en gång..
träffade på maddiz nästan på en gång så blev att vara med henne.. =) haha..
till slut ringde werner å sa att vi skulle åka mot Ina där det var "rock"..
Jag slocknade i bilen innan vi hade kommit ut från stan.. Ops!
Så när vi kom till Ina satt jag kvar i bilen å sov! Lite synd..hade varit roligt att följt med in..
Var hemma vid 4-tiden tror jag werner sa..

Jag drack inte mycket.. en cider 7.0% å max 5 groggar.. å blev kanon full!
Kommer inte ihåg mycket från kvällen! Bara vissa stunder! Men kul hade ja!
Å inte mådde jag nå dåligt idag heller.. lite seg bara!
Men var rejält skönt med en riktig fylla å få tömma huvudet helt från tankar å funderingar!
Det behövs ibland..

vid halv 9 imorse fick vi besök oxå.. Johan Alm å Sandra olsson kom, sandra körde..
werner var upp en sväng å prata med dem å sen gick de å lade sig i bilen å sov till kl 11..
Framåt 13-tiden grillade Lea å Mia kött de hade kvar.. å då grillade johan å sandra oxå lite..
Sen åkte lea å mia med johan å sandra hem till gävle.. å uffe åkte hem till västerås!
framåt 18-tiden kom danne å erika förbi en sväng innan de åkte hem mot kungsgården!

Har nyss kollat på Ice Age 3 med Alexander men han somna efter halva filmen..
Just nu väntar jag på att Werner ska komma in från garaget.. han byter bakdäck på volvon, de är rätt så dåliga..
Sen blir det nog sängen på en gång om jag ska orka upp imorgon å jobba!
Bjuder på en bild på mig innan vi har kommit in på busstorget å parkerat!

miia
2010-08-16 @ 09:04:40
URL: http://miaricknell.blogg.se/

fylltant :) men du såg rätt sliten ut i söndags iag :)

önskar jag åxå fått en sån fylla å tömt skallen för en kväll .. :) '



kram påre

Kenny
2010-08-20 @ 02:24:56
URL: http://kyd.blogg.se/

Aha! Såg ut som din stil. =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0