påsk

påsken blev lugn..
vi var bara hemma..
var tänkt att vi skulle ut till mossne på lördag kväll men hade ingen bil att åka i..
244an var det dålig koppling på å 245an var obes...
Så då blev vi hemma...

Jag å alexander tog en promenad på lördag iaf, det var skönt..

På tisdag kl 7.20 var jag å bes 245an.. gick väl sådär..
fick 10 st 2:or!!! Mest på rost, så werner vet vad han ska göra =)
Sen lite småfel bara som jag ska nog försöka fixa själv..

Sen åkte jag å jobba.. har jobbat tis-fre..
varit med Katarina, Annika å Karin hela veckan.. =)

i onsdags sluta jag tidigt för jag skulle hämta alex på dagis kl 14 för Werner var å tatuera sig..
runt 17-tiden kom han hem, då hade han suttit under nålen i 5 timmar..
men han ska dit om en månad igen å fylla i det en gång..


Just nu är werner i garaget å håller på med 53an..
Hoppas det går bra för han..
Ska nog snart ut å kolla om han inte har hunnit in då...
Får se om Alexander har somnat först oxå...

Imorgon ska Werner å fibben till falun på veteranmarknad..
Jag fundera på om jag å alexander ska åka ut till mossne en sväng..

Sen imorgon kväll vill jag till hamobologen på rock!
Får se om syster får tag på nån som vill köra annars skulle jag få åka med Maddiz å hennes familj...

Nä nu ska jag kika om alex har somnat så jag kan gå ut en sväng..
raggarslusken
2010-04-17 @ 11:37:08

snygg tatuering ler




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0