bebis..

ja i torsdags var jag ner till svär föräldrarna å kika på Emma å Jerrys bebis, Jack.. en liten sötnos!!
Alexander fick inte träffa han förrän på lördag kväll då han har varit förkyld..
Alexander tyckte det var lite äckligt å ville inte känna..
men till slut fick vi upp Alexander i mitt knä medan jag höll i bebisen.. å då lyckades vi få Alex att lägga handen på bebisens mage en stund i af.. Emma knäppte kort.. får se när jag får tag på det så kommer jag nog lägga upp det här..  =) det är så mysigt med bebisar..
är sugen på en till jag oxå men vet inte än..
jag har ju jobb på gång, om nu Blom får fortsätta med upphandlingarna eller om han får tag på annat.. å om han inte kommer förlora jobb så vill han anställa mig.. men ändå känns det dumt att han anställer mig å inom ett halvår blir jag gravid å kan inte jobba.. eller jag kommer jobba så mycket jag kan ändå.. det gjorde jag sist =)
men om jag inte får nå jobb så vore nästan det bästa att skaffa bebis för det går knappt att få nå jobb i denna skit stad!
Jaja.. Mycket funderingar i mitt lilla huvud nu... =) haha...
inte konstigt att jag har ont i huvudet när jag tänker så mycket =) hehe....
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Igår tog Werner ut 53an å provkörde den!! Å han sa att den gick riktigt bra nu, å att den kan bli farlig att åka i.. det blev sånt vrid i motorn.. hehe...
fast idag när han skjutsa ner Alexander på dagis i den så hade den lagt av på vägen hem.. hoppas han hitta felet, jag tycker det kan sluta strula så mycket nu.. det har gjort det hela vintern, det kan väl vara slut nån gång??
Idag har jag jobbat.. ska nog jobba resten av veckan oxå.. vi har ju börjat med alla tvättstugor nu..
är cirka 80 st som ska göras på 3 veckor utöver det vanliga vi har att göra.. fullt upp dessa veckor då..
ja, så mycket mer har jag inte att skriva just nu...
Ska försöka skriva oftare.. =)
Angelica
2010-04-28 @ 06:36:01
URL: http://mjam.blogg.se/

Ja, i denna kommun verkar det vara svårt med jobb :( Men hoppas du får anställningen då! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0